Sne kreativitet

Så fort jag la upp matteböckerna på bordet insåg jag att jag ville göra något helt, helt annat. Så jag sprang på Clas Olsson precis innan stängningsdags och köpte massa, massa häftmassa. Sedan satte min något kreativa hjärna igång.

 

Jag vet. Det är inte okej, än. Det kliade så mycket i mina fingrar så jag kunde inte låta bli så jag satte upp foto efter foto utan att tänka ut någon som helst struktur eller att ens sätta fotona rakt.

Huvudsaken är ändå att man förstår min idé här vaaa.. det kommer att bli hur koolt som helst, yes, coolt med k.

Rekommenderar detta. Finns det något bättre ställe att sätta sina foton på, så länge innan man köpt ett tjockt album för 359,50? Antagligen inte. Nu kan jag innan jag somnar kika upp på alla foton på sköna vänner, fina familjemedlemmar, ljuvliga natur och självklart några på mig själv och sedan somna gott, väldigt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0