Årets insats i Oldpimpeln

Här sitter jag med svidande ögon och lite lätt brännande hud, det är en sådan skön smärta och det är rakt igenom värt det ifall smärtan resulterar i mer färg.

Dagen har spenderats på Oldsjön där den årliga Oldpimpeln ägde rum, jag fick mitt startnummer och sedan grävde mamma och jag oss en soffa uppe vid strandkanten som vi hela dagen igenom satt och stekte oss i. Trots min insats så slutade dagen med en fin termos och några fina ljus. Det kallar jag ett fint flyt.
Tackar Gudarna för det fina vädret också, 90 % av tiden så satt jag i bara ett linne och en tischa, kändes nästan som på utlanne'.

Apropå utlanne' så är det inte många dagar kvar till Grekland, we-ho we-ho! Grekiska tempel, grekiska pojkar, grekiska maträtter, grekiska gudar.. ja, allt i Grekland.. nedräkningen har börjat...... *daAamdAaamdaAAaaaaam*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0