Början som dag

En stank som inte ens gudarna känt från en och samma person. Den stanken fick jag i princip sitta i från Änge till Östersund, 5 mil. Jag gjorde misstaget att sätta mig långt fram, där alla gamlingar sätter sig av någon anledning.

Jag kan tänka mig att om man skulle ta av sig alla sina kläder och pissa på dem, låta dem torka lite och sedan sätta på sig de kläderna igen.. då skulle man lukta så som denna man gjorde, eller om man inte duschat på väldigt, väldigt länge.

Det är första skoldagen efter en och en halv veckas påsklov och känslorna påminner faktiskt om lukten som jag fick starta min morgon med - unket, surt men ändå så oundvikligt.

Ses mes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0