Bra, bättre och den här helgen

Solen tog sig fram idag med, helt f-a-n-tastiskt! Så jag och Mia steg upp runt 10, packade gårdagens middag för att åka till Lövsta för att äta lunch samt se på en fotbollsmatch och självklart lapa lite sol. Det var lika mysigt som allt annat vi gjort den här helgen.

Efter det skjutsade Mia hem mig, oh yes, she did! Jag sniffar lite lätt på ett körkort inom sinom tid kanske.

Väl hemma klädde man av sig och sedan på sig stekarkläderna, klättrade ut på balkongen och stekte en stund och nu sitter man här, laddar inför träningsmatchen som ska sparkas igång någon gång mellan 18 och 19. Så nu är min blåsa laddad med vatten, precis som det ska vara.

Håller tummarna för att matchen ska gå vägen, för då blir det topp-topp-toppoäng på den här helgen. Mmmm..

Jag tackar vädergudarna också. Tack. Tack som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0