Efter 9 månaders burkbruk

Jag satt där med gifflar, godis, XL risifrutti, macka, banan, müslimix, dextrosol, fruktsallad, päronmer och vatten. Jag åt 4 godisbitar, en giffel, en halv dextrosol, några bitar från fruktsalladen och drack lite emellanåt. Men efter att man hade avslutat det hela och vandrat hem så lade jag mig i soffan, plockade fram all fika och njöt röven av mig.

Sedan kom guldklimp 1, Olivia, och senare kom guldklimp 2, Mia. DE VILLE BARA LÅNA TOAN, kan vi säga så länge. Busi-bus. Hemlis. Censur. Du-får-inte-veta-vad. 
De upptäckte av någon anledning att min balkong var fylld av massa påsar med pant så Mia, med hennes varma och kärleksfyllda hjärta, tog med mig för lite pantning på Pirren.






80 spänn senare så blev det belöning - ICAs kärnfria druvor på 500 gram. Det är det inte många som är värda. Mia är värd i alla fall 750 gram, kan jag säga.


frökenjohansson


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh du är bara för söt! Tack så mkt för vindruvorna! Och du, tack för lånet av toan. Haha skön du!pusspuss, din Mia.

2009-04-01 @ 18:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0