Fyll min pengapung Irene

Natta kirra biffeeeeeeeeen, for sure. Fick nyligen ett samtal från käre Irene så nu har man sommarjobb första perioden på simskolan. Det känns ju inte helt fel att ha ett säkert jobb åtminstone, sedan fylls ju inte pengapungen så värst när det är kommunjobb men den bittra tomaten får man bita i - så länge. 

Jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska känna, vad jag ska skrika. Men nu är jag i alla fall officiellt läxfri. En liten debatt om LO-Wanja men hela klassen ska vara delaktig i en och samma debatt så jag antar att det inte blir mycket av mina framfötter imorgon.

Annars är jag en "Svensson" så jag spelar på att jag är arg.. men jag vet inte riktigt hur allt står till. FAN-tastiskt bra!

Imorrrrgon, vet ni vaaaaaad? Imorgooon.. då får vi lov, aah, och sen vet ni vaaaaaaad? Mm-mmm, sen ska vi i T5W äta middag på mitt Max. Känn avundsjukan sippra in i själen och bita sig fast i alla nerver och nervtrådar så att du inte kan röra dig pga avundsjukan och abstinensen. Känn det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0