Hemmakok på lugnande medel någon?

Snälla, ge mig lugnande. Jag har seriöst suttit och lipat konstant och insensivt i kanske 20 minuter nu och allt beror mest på den enorma tröttheten jag känner efter alla något sömnlösa nätterna och beslutsångesten. Två faktorer slogs ihop rejält och resulterade i detta brutala lipandet.

Det var några dagar sedan uppdatering, så att säga, men jag har alldeles nyligen kommit hem från två dagar i självaste Sundsvall och Härnösand där det brändes en hel del pengar.. från någras bankkort. Jag är supernöjd med dagarna, ska bara försöka komma över mitt dåliga samvete.. för någras tommare bankkort. 

Dagarna i stugan var också bra, det var lika skönt som alltid och påsken blev lugn i år vilket också var skönt på sitt sätt, även fast det mestadels brukar vara kul när det blir massa dårskap. Även då tog bristen på sömn ut sin rätt. Rätt komiskt såhär i efterhand.

Annars sitter jag här och ska coola ned mig, se över mina påsar igen, göra plats i garderoben, andas, filosofera, vila en stund på soffan och sedan bjuder kvällen på tårta, hoppas jag, hos den nyblivna 18åringen Olivia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0