Herrå fools

Vilken självdisciplin jag har! Nu har jag diskat, dammsugat, skurat och dammtorkat lite. Det luktar nästan fräscht här nu! Hehe.

Väskan börjar bli klar, tur att brorsan kom tidigt imorse och kunde hämta de andra två väskorna med tvätt, matchkläder och lite kläder inför fotbollshelgen.
Jag har inte berättat om det va? Just, Alsens brudar ska på fotbollshelg i Albacken imorgon tills på lördag, äta lite gott, leka, umgås, skratta så att man eventuellt kissar på sig. Det kommer bli fun-fun. 

Nu var tanken att jag skulle packa det sista och gå på stan för att gå lite ärenden till ma-ma. Borde inte handla till mig själv men jag sitter ju här och dreglar.. vill..haa... meraaa... kläde....rr...

Vem behöver pengar? Jag kanske inte lever imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0