Inte direkt smygreklam


Jag tänkte ta tillfället i akt och göra lite reklam för min mors och hennes kompanjons företag Hemma hos Dej. Smart namn vaaa? Det var inte jag som kom på det, det var moster, men det är asfyndigt.. typ "Jag tror att den här skulle passa bra HEMMA HOS DEJ" eller bara när man pratar "Bjuder du på kaffe HEMMA HOS DEJ? Förresten jag har ett företag..." etc etc.

Jag anar att det kanske inte riktigt är inreding som passar er som läser detta här och nu, men kanske er mamma? Mormor? Gammelmormor? Granne? Grannens granne? Tanten som bajsade i hörnet vid ICA Supermarket? Vem som helst! Förresten, jag har ganska mycket från butiken hemma hos mig.. inte dej, mig. Sedan finns det saker man kan tugga på också, massa godis, te, ostkex etc.

Kika in, jag har medverkat som tidigare sagt i lite pysselsaker. Har fått mig hjärta för 69 spänn sålt märkte jag idag - BAWCHICA WOW-WOW.




Och morsan, jag bjuder på reklamen.. du bjuder på röven.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0