Jag har nåt som inte du har

Om det inte vore så fruktansvärt vidrigt så skulle jag ha tagit kort och visat flugerövringen i fönstret. Det kryper och klias på hela kroppen när jag hör hur de surrar i fönstret, jag vågar knappt kolla.

Jag ska pröva räkna levande flugor.. en, två... elva, tolv.. tjugofyra, tjugofem.. tjugofem stycken flugor i fönstret samt cirkus tjugo i en flugfångare och kanske cirkus tio stycken döda på golvet. Dem gillar jag bäst.

Det känns lite vemodigt att publicera det här inlägget med tanke på att det är ingen som helst överdrift i det hela. DET ÄR UNGEFÄR 55 FLUGOR I DETTA RUM, I DETTA NU.

OCH jag är hemma från stugan nu, ja, det är 55 flugor i mitt ljuvliga hem.


frökenjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0