Kvällen till ända

Sista april blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den blev mysig i alla fall. Kom hem och grillade, åt och njöt, sedan tog jag och ma-ma golfen på en ganska lång runda runt Offer. Den där andra växeln är lite klurig.

Körde i alla fall inte med handbromsen i denna gång, som förra året. BRAW! tyckte jag att det var, gott luktade det också efter 5 km.

Fett med trötthet, yó! Nej. Men nu ska jag sova, måste vara pigg inför morgondagen för jag och ma-ma har planerat en hel del aktiviteter. "Så-kul-så-att-man-kanske-kommer-kunna-skvätta-lite-i-byxan"-aktiviteter.

Det är något med att kissa i byxan alltså. KUL.


 

Sov sött, släpp en prött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0