Låt oss prata om livskvalitet

Det är helt makalöst underbart. Vilket väder! Vilken dag! Är det en slump att vi har till uppgift att skriva om livskvalitet tills på måndag? Nej, jag tror faktiskt inte det.

Jag vet precis vad jag ska skriva, jag ska skriva om gårdagen där det startade på The Corner klockan halv sju och slutade hemma i lägenheten klockan fyra med Mia. Den dagen var bra, rakt igenom.

Efter det ska jag skriva om den här dagen. Om hur jag och Mia vaknar klockan halv elva, kliver upp, sätter oss på balkongen och steker i solen, äter frukost, steker lite till, duschar och nu ska vi klä på oss för att gå på stan med en glass i vår mun, med sandaler av plast och inte en droppe regn.

Middagen blir kallskuret med potatissallad ev. på den inglasade balkongen, sedan kanske en tripp på stan igen med ännu en glass. Gärna en mjukglass, som Donkens nya Oreo McFlurry.

LIVSKVALITET MINA VÄNNER. LIVKVALITET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0