Mmm, amerikanska bajsmuffins, m-m


Här är resultatet som jag lovat
från mina amerikanska muffins, jag tycker att jag lyckades ganska bra till utseendet i alla fall, smaken var kanske inte riktigt lika snygg men helt klart godkänt. Men som sagt, det är utseendet som räknas när man bakar.
 
 Sedan körde jag till moffa för att fira hans 65årsdag. Okej, jag körde de sista 200 metrarna. Jag körde faktiskt nästan hela vägen hem efteråt och det är faktiskt 5 km. JUSTE! Jag kände för första gången att jag och den röda golfen hör ihop på något sätt, jag ska inte ha brorsans vita polo, jag ska ha golfen. He's mine. My precious.

  


Avslutningsvis: Se. Hör. Hör mest, *hEehE*. Ta mig bakifrån alltså. Eller vänta.. dra mig baklänges, säger man ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0