Opålitliga frisörer

Jag finner inga ord. Här sitter jag efter mitt besök hos frisören Linda på Studio Lila. Jag finner inga ord. Eller vänta.. kort? Fult? Inteallssomjagvilleha? Där hittade jag några som kändes väldigt passande.

Visserligen var det ungefär evigheter sedan jag klippte mig, typ i augusti kanske? Jag kommer inte ens ihåg när, men jag visste att mitt hår var väldigt slitet ändå. Men hon berättade i början hur hon hade tänkt göra.. "blablabla.. behålla längden iallafall blablabla". Toppen! tänkte jag, precis vad jag ville - behålla längden.

Men här sitter jag, 40 minuter senare och ser ut som ett ollon.
 


Hej! Här är jag, snart ska jag gå till skolan med min nya outfit. Hihiihihihihihihiihihiii


Nej, det tar nog 8 månader igen tills jag klipper mig nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0