Orolig, pirrig, överspänd, nervig...

nervösorolig, hetsad, jäktad, rastlös, ängslig, otålig, pirrig, överspänd, hispig, skärrad, nervig, irriterad, stirrig, upprörd, skrämd, nervis, skakis, byxis, uppskärrad, nervsvag, överretad

Jag gick tidigare idag in på synonymer.se och lyckades hitta åtminstone 18 ord eller synonymer av ett ord som passar in på mig just nu. Jag gillar ordet byxis också, jag funderade lite över det.. är ordet byxis sammankopplat med att göra i byxan, som man kan när man är nervös? - Byxis.

Jag tror på det jag och ikväll så ska jag tro på mig, lita på mig. Åtminstone försööööka, försöka bör man "annars!" säger Göran. 

Ännu kan jag inte avslöja vad jag ska göra, det är egentligen ingen stor grej men för mig är det ganska stort. Det är duger för att jag ska bli byxis i alla fall. Prestationskraven kommer upp och dallrar på ytan igen. Kom igen nu Johansson.

En ledtråd? Svett. Eller nej, jag svettas iochförsig ungefär konstant så... vatten, sporttopp och Ö. Hehehe, klura på det ni. 

Dags för ännu ett toalettbesök, jag har druckit ovanligt mycket vatten idag och med nervositeten så rullar fler och fler toalettbesök in. 

Håll tummarna i hemlighet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0