P to the A to the I to the N

"Killing me softly with this sooooong, killing me soooftlyy." Låten som alla landets tjejer börjar sjunga på när magsmärtorna tar sats och inte ger vika. Okej, det är antagligen bara jag som sjunger på den låten men alla landets tjejer vet nog vad jag talar om. MENSVÄRK med versaler.

Försökerr... äta upp.. sista... fiileeen...

Annars fick man ett glädjevaknande när någon ringde imorse klockan 7 och hade problem med datorn. Klockan 7 och jag har sovmorgon till 12! VAAAAAA.
Jag tror att jag fick sammanlagt 3 samtal och de kom strax efter att jag nästan hade somnat om. VAAAAAAA. 
 
Försökerr... inte kaasta... telefonen.. i väggeeen...

Kommentarer
Postat av: Bodil

Herre gud va du är känslig mamma är ju oftast bättre än dej på data ,men den här dagen var det lite speciellt.Jag skulle klivit upp åkt till dej om du behövt hjälp.Skärpning,snart ligger du bara 3m.ifrån mej å hundarna och som du vet vaknar Tyson alltid 06.00 ingen sovmorron det här påsklovet SKÖNT

2009-04-08 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0