SILENCE. I'LL KILL YOUUU.



NU KOMMER JAG OCH TAR DIIIIIIIIIIIG!

eller

I wanna plaaay.... naahaahaaa..

Bli rädd. Jag föreställer typ tjejen i the Grudge. Har dock aldrig sett den och kommer antagligen aldrig göra det heller om jag inte mot förmodan skulle vilja bli helt sömnlös i en måndad.. sedan så, hey, jag har väl sett Scary Movie vaaaa. Yäh.

Jag vet inte vad som gör er mest rädd, jag blir rädd av dockor. Jag är så rädd så att jag nästan blir lite darrig när småkussarna ber mig hålla i deras dockor. Äckligt, väldigt äckligt.

Mitt barn ska inte få några dockor, för då kommer mamma inte kunna sova. Då kommer mamma ligga vaken nätterna till enda och fantisera om hur dockan blir till liv, kliver små men mäktiga steg över till mitt rum, skjuter upp dörren med en gnissel och skrattar lite gulligt äckligt "nihihi.. shall we plaaay a gamee?"

Sen dör jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0