Sluta ring "Okänd"!

Är det bara jag som blir så jävla nervös när det är någon okänd som ringer? Bara ordet "Okänd" på displayen får mig att bli kissnödig av nervositet. Vem kan det vara? Vad vill han/hon/den/det? 

Nu är det en som har ringt från skyddat nummer 4 gånger under en timme. 4 gånger, folks! Det måste vara något väldigt speciellt. Jag är kanske utvald. Utvald till.. att medverka i radio Jämtland igen? För jag var ju bra på det, jag har ju sedan den dagen vetat att det samtalet skulle komma, men från skyddat nummer? Nej.

Radio Jämtland, 100,4. Är det ni så ta någon anställds telefon och ring ifrån så att jag kan spåra upp det och ev. våga svara på ert samtal, svara på min framtid. TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0