Tjejer, tjejer, massa små grejer

Finns det något roligare än triangeldraman bland tjejer? Eller triangeldraman, det kan bli en jävla katastrof, en mina som någon inom sinom tid kommer att trampa på, en sprängladdning som bara väntar på att explodera. Sedan är det en catfight som inte kommer längre än bitchiga blickar och skitsnack, spydiga kommentarer och bara ett falskt spel. 

Roligast är väl när man själv sitter där i mitten som ett fån och försöker vara någon slags ängel som inte väljer sida, som är så blåögd att man tror att alla är bra och att alla är schysst. 

Det är så tjejigt så att jag bara tänker på rosa och läppglans. Det är så tjejigt så att jag nästan skäms för att vara tjej ibland. Det är så tjejigt så att jag ibland önskar att jag kunde vakna med en penis och lite basröst, gärna en snygg raggarsträng också.

Nej brudar, nu ska jag gå drömma om min penis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0