Träningsmatch numero dos

Hade träningsmatch idag igen, mot KD denna gång. Ledde med 1-0 hela första och nästan hela andra tills de på något vis, inte ens gudarna vet, får in ett litet och totalt genomruttet mål när det var cirkus 4 minuter kvar. SSSSCHÖNT, kände jag. ungefär lika skönt som mina nästan-kramper som jag fick 6 gånger de sista 10 minuterna.

Jag har en såndär härlig period då man har ont överallt ungefär. Jag vet att ni vet vad jag menar. Listan kan göras lång men blir säkerligen kort tills nästa vecka.

1-1 blev alltså slutresultatet och det i sin tur resluterade i grovt bittra KD-tjejer som inte alls har någon som helst självdisciplin. Grovt kul att höra och se.

Nationella i engelska imorgonbitti, jag är nästan extas! Nej.

"GODNATT MIN SKATT"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0