69:an

Facebook är, som vi alla vet, späckad med jordens alla olika quiz. "Hur snygg är du på snyggskalan?", "Vilken sorts sko är du?", "Hur är du egentligen på fyllan?", "Vilken sorts kvinna är du?" osv osv i all evighet.

Jag gjorde ett av många quiz, den sistnämnda och fick en fråga om sexställningar. Inget mer med det..

Sedan satt jag på bussen och ordet "69:an" kom upp i mitt huvud och tankeverkstaden sattes igång och jag funderade på varför ställningen kallas för just 69:an... 6.... och 9....

AHA-UPPLEVELSE! Häng med mig nu, kolla på sifforna noga åh så noga.. en 6.. och en 9..



En 6:a är en 9:a uppochned! Busenkelt. Vi tänker oss att 6:an är en person och 9.an en person.. se bilden och få samma aha-upplevelse. Ni kanske redan har fått den.. jag kanske är seg.. jag är från Offerdal.. okej.. nu vet ni i alla fall att jag vet varför den sexställningen kallas för "69:an".. om det nu är därför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0