Mitt motto

      

WOW! Vilken impulsgrej! Jag bara kastade mig över alla tidningar jag kunde hitta, hämtade saxen, limmet, pennor och satte mig ute på balkongen för att försöka göra något kreativt i 20 minuter. Kreativiteten i det hela kan diskuteras, men jag satte i alla fall igång handarbetet och börjar lite enkelt i mitt skapande.

Jag är inte klar hellerrrrr. Det här är bara början, mina vänner. Only the beginning, som man hade sagt på engelska.

I veckan ska jag eventuellt gå på Pandora och köpa lite pysselsaker av olika slag, jag ska börja ett nytt liv. Jag ska bli en sådan tjej som sitter hemma i soffan med filt, en kopp té, kollar på debatt eller något inredningsprogram och pysslar, läser olika tidningar och löser korsord.


VEM VILL HÄNGA MED MIG DÅRÅÅÅÅÅ?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud va skönt de lät :)Själv är man ju inte så kreativ så de skulle förmodligen sluta med en soptunna för mig men :P

2009-04-21 @ 18:33:32
Postat av: Sara

JAG JAG JAG JAG pyssel är det bästa som finns!!!!!!!

2009-04-21 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0