Väskhysterier

Jag springer fortare än Ben Johnsson, jag hoppar högre än Stefan Holm, jag skrattar hysteriskare än Sanna Bråding. Det gjorde jag i alla fall i mitt huvud när jag tillsammans med mamma gick hon snokade runt i husen på gården nere hos Brita, min gammelfarmor, och på hennes vind. Vi hittade massor av godsaker, jag blev alldeles exalterad när jag fann väskor av olika slag och sedan ett par skor som passade lika bra som David passar som programledare i Let's Dance. VÄLDIGT BRA! 




Dreeeglaaaarr...

Imorgon ska vi springa till ett av husen där vi har lämnat två väskor, en var en riktig kultväska. Drömmen! Men först och främst står tvättning på schemat, grejerna har ju liksom legat och dammat och samlat en del andra goda ting under åren.

frökenjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0