Viruset har tagit mig

Jag gjorde det jag aldrig skulle göra eller i överhuvudtaget trodde att jag skulle göra, jag la till Dessies blogg till favoritlänkar. Som Erik Hassle sjunger - it's hurtful.

Varför? VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR?!

Det är den bedrövligaste och oskönaste bloggen jag någonsin under mitt långa bloggläsande läst. Men ändå är det så otroligt underhållande så att jag nästan kissar på mig. Varje gång jag sätter mig vid datorn så kittlar det lite extra i kissblåsan och jag hoppas att mina ögon ska fröjdas med en sån här ljuvlig och hundraprocentig FjÅåårTiiZzzvideo.   



Det finns inget botemedel, det är som AIDS, har man en gång hamnat i skiten så sitter man där sedan.

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHAHAHAHAHAhAHAHAhA!!!!!

2009-04-21 @ 18:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0