Wendelas vårshow

Snart så ska jag ta det långa benet före till Storsjöteatern för att möta upp lite släktingar, har nämligen blivit bjuden på Wendelas vårshow ikväll. Har aldrig sett en sådan show så det ska bli kul, intressant om inte annat. Känns som det ofta brukar vara likadant när man ser på dessa dansuppvisnigar, men ma får si.

Igår åt vi. Jag och Emmi alltså, som vanligt. Men helt ärligt så tror jag att det är det bästa jag vet, äta massa gott tillsammans med vänner. Så imorgon är det först fika med Tove och sedan Tacobar med T5W, eventuellt lite mer mat senare på kvällen också. Jag gillare'.

Vi åkte på en liten roadtrip igårkväll också, med Matteooo och co. Kan omöjligt finnas ett mer passande ställe att lyssna på Abba-låtar.

MÅSTE RUSA OCH TÖMMA MUSA'. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0