Dagen i all ära

Det var inte meningen att jag skulle ta halvsemester idag också, det var inte enligt planerna. Men om man sover hela dagen eller bara ligger i sängen och kollar på tv, kliver upp en gång för att kissa och två gånger för att äta - ja, då kan man inte räkna med uppdatering.

Jag har fått en idé! "Dagens läge" ska kategorin heta, jag tänkte ta kort på vad jag har gjort mestadels av dagen, dagens läge, och visa er här. Så, egentligen skulle det vara en bild på en säng här nu.. och en tv.

Jag får börja med det en annan dag.

 
 
 
Jag försökte slicka min armbåge så hårt så att jag nu sitter med tillfällig huvudvärk. Så jag hoppas innerligt att ni gillar den så att det var värt det.

I n n e r l i g t.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0