Dagsrapport

Tillbaka på hemmaplan igen, det känns lite vemodigt måste jag säga. Det känns som om jag har spenderat alldeles för många timmar på hemmaplan senaste veckorna. Eller så är det bara den oavgjorda matchen som vi borde ha vunnit som ligger och skaver i hjärtegropen.

ME DON'T KNOW. Mer än att jag vill ta ett glas mjölk och sedan lägga mig.

I denna stund väntar jag på svar också, från Simpa, om han kan ställa upp och ta över min roll som ledare på fotbollsskolan imorgon och på fredag med. Jag har mutat han med 100 spänn, tror ni att han nappar?

Den som lever får se, som man säger. Imorgon, om Simpa nappar, så ska jag visa vad jag har bränt mina pengar på.


Nighty almighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0