Damn you 154:an!

Nästan varje gång så blir mina bussresor intressanta. 154 alltså. Vilken busslinje!

Halv fem gick bussen hem och jag hann inte mer än att slå mig till ro nästan längst bak i bussen förrän jag hörde några småtjejer fnittra. Kanske 14 bast.

"TIHIHI, han ringde och frågade om jag skulle komma till Lugnvik men jag ba 'jag är på bussen hem' och han ba 'okej, hejdå, eller jag menar älskar dig' och jag ba 'älskar dig med'! THIiIHII."

Sedan när sa man att "jag älskar dig" vid den åldern? Av samtalet att tyda så är de för varandra i princip okända, främlingar.

Efter det så kom "Boys boys boys" med Lady Gaga. Allsången gick som högst när "WE LOVE THEM!" kom i slutet på varje refräng.


Vem vill vara 14 nu? ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0