Det skulle vara så kul

Åh, vad jag har sett framemot den här dagen! Första träningen efter uppehållet! Visserligen i Trångsviken men det gör inget! För det är träning! Igen! Med mina alsenbrudar! Åh!

Så kände jag innan iallafall. Jag vaknade inte för så länge sedan och kände att halsen var värre än innan, tillochmed öronen har börjat göra sig påminda. OKEJOKEJ, jag vet att ni sitter där liksom.

Jag vill fortfarande träna. Men jag har hört sedan barnabenen att det är farligt att träna med halsont, av allt. 

Yranlördagen och Lady Gaga: "IMORGON SKA VI HA HALSONT! VI SKA VARA HESA! SKRIK MERA, MERA, MERA!" Ibland önskar man att man inte var en tävlingsmänniska in i den djupaste vrån i själen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0