Framtidsplaner som student

Det var tänkt att jag skulle släppa ut den här frågan och låta den ligga i luften igår, men det blev inte. För jag åt och kollade på tv istället. För det är precis vad man gör här uppe, man äter, man kollar på tv, man sover, man äter igen.

IALLAFALL

När jag kollade på tv igår så hamnade jag på ett program och just då handlade det om analblekning. Yes, you heard me. Att färga pruppen! A.n.a.l.b.l.e.k.n.i.n.g.

Vi säger att jag skulle bli intresserad av yrket, för någon måste ju göra den här skiten på världens olika porrstjärnor och desperata hemmafruar och singlar och det verkar som om det blir mer populärt..

SÅ VART FASEN TAR MAN ANALBLEKNINGSUTBILDNINGEN?  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0