Numret till Guinnes någon?

Världsrekord mina vänner! Världsrekord! Jag lyckades bryta ihop andra dagen på skolan, inte på skolan utan andra dagen jag gått i skolan. Det måste vara ett världrekord.

Det konstiga är ju egentligen att det inte var pga pressen, stressen och unsuccessen. Det hinns inte på två dagar. Nej, det blev nog en blanding av allt.

Kan man bli sjuk av sjuka människor i omgivningen? Klar't. Kan man må dåligt av att folk mår dåligt i omgivningen? Klar't.

En blandning av skuld från olika håll som sedan kraschar med yttligare en matchförlust, som ingen egentligen förväntade sig att vi skulle vinna men.

Nåväl, ungefär där sprack det. Prestationsångest skulle vissa kalla det. Jag kallar det "skärp-dig-för-fan-och-rocka-vidare".

Vilket jag ska göra idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0