Hon räddade straffen, typ värt

En rödare vecka väntar mig. Dubbelt upp. Gånger två. Extraextra liksom. Hur äckligt det där än lät så ska jag faktiskt inte tampas med två indianer i mossen, eller två tanter Röd. Bara en indian och en tant.

Saken är den att jag fick spendera de sista 30 minuterna i omklädningsrummet idag och kommer inte att få sätta min fina fotbollsgladafot på plan nästa söndag.

Jag, Nathalie Sara Johansson, blev idag utvisad. För första gången. Min utvisaroskuld är nu tagen och det var inte särskilt skönt.

Jag gjorde ingen illa, jag sa inget otillåtet, jag räddade bara mål.. med handen. "ANTINGEN MÅL ELLER EN STRAFF! HUR SKA DU HA DET JOHANSSON?!" Jag valde en straff och domaren såg det inte, nästan ingen såg, bara vår mittback och den utländska tjallande linjedomaren.

Det jag inte visste var att det röda, det fruktade korten skulle komma fram.


"Fan."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0