Rekommenderad läsning

Jag bestämde mig för att läsa boken om mitt stjärntecken. Sköna skytten! Jajamän!

 "Du är spontan och älskar friheten. Du är tolerant och fasar för svartsjuka i någon form. Du är sprudlande och entusiastisk och snabbtänkt. Du är alltid beredd att sträcka ut handen mot den som behöver en vän." 

Vissa saker får man ta med en nypa salt. Eller två.

"Du har faktiskt inget riktigt samvete. Det är nästan omöjligt för dig att vara trogen, eftersom du bara är ute efter nöje för stunden. Du lovar runt och håller tunt och vägrar att binda dig.

Du älskar att röra dig och dansa (
ja, det gör jag faktiskt) och blir ofta mycket upphetsad av musik. Du kan få orgasm av en bultande rytm och föreställer dig gärna att du dansar med en exotisk älskare"

...

 Exotisk älskare vare. Alla gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0