Alla blodpumpars dag

Uppdraget är ännu inte slutfört. Jag måste prioritera och först är det "äta mycket frukost" på listan som följs av "spela Kungen", "läs bloggar", "börja på historiajobbet", "äta mer mat" men SEN kommer "rota fram drömtydarboken".
Just nu är jag på punkt numero 3.

Först tänkte jag berätta om hur bedrövad och misslyckad jag känner mig idag, den 14 februari. Nä. jag kanske borde känna mig bedrövad och misslyckad men jag gör faktiskt inte det.

Vi kallar det "Alla hjärtans dag", alla hjärtans dag... jag har ett hjärta och jag känner väääldigt många med bra hjärtan. Det är våran dag, inte bara en par-dag där alla par ger varandra en fin middag och kärlekskuponger. Nej, för det är alla hjärtans dag.

Sedan kan man ställa sig frågan, hur kommer det sig att de som har så fina hjärtan ändå har hjärtan som är funktionellt dåliga så att de måste ligga på sjukhus.. på alla hjärtans dag?

Mycket hjärtan, mycket löve.
/frjoh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0