Alla vill ha mig som sin hemmafru - ta kölapp.

"Vem tar dammsugaren hemma? Vem tar moppen? Disktrasan?" Det är min inledning på nästa arbete och redovisning som tyyyyyydligen ska vara klar tills på onsdag. Right.

Om jag själv skulle ha svarat på mina retoriska frågor så skulle jag nog svara: Inte jag. Inte jag och.. inte jag. Det skulle antagligen falla på någon annan i hushållet eller det skulle falla på någon annan i hushållet.

Sedan har ju jag eget boende numer, sedan 1 år och 4 månader tillbaka och om man skulle ställa samma frågor fast om mitt boende så skulle jag svara: Jag. Inte jag och.. inte jag. Det är alltid något!

Jag lagar faktiskt maten själv. Till och med fiberhavregrynsgröten igår!

/frjohansson.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0