Fortfarande liggandes, fortfarande sjuk















SE PÅ MIG!
Jag utstrålar ren sjukdom, 48 timmars sängliggande som resulterat i liggsår, rutor till ögon av allt tv-tittande de senaste två dygnen, dåligt samvete av all missad skoltid och inget pluggande hemma, trötthet. Jag är sjuk. 

Igår spydde jag 9 gånger från morgonen till eftermiddagen, det är värt att notera för det har nog aldrig hänt mig under mina 17 år. Jag spydde iochförsig en hel del blod förut en gång, det sprutade ur näsan också, det tar nog priset ändå.

Idag har jag inte spytt alls men ändå inte haft någon som helst ork till att göra någonting mer än att kolla på tv, knappt. Jag har sammanlagt de senaste dygnen lämnat det här rummet och sängen högst 5 gånger och då var 3 utav dem toalettbesök.

Det blir nog skola imorgon i alla fall. Jag ska springa runt och slicka på alla och se om de blir sjuka, heh. BUSFRÖ.

Jag ser nu att jag skriver helt osammanhängade också. För sjuk helt enkelt.

/fröken johansson

Kommentarer
Postat av: aaaaaaaah

neeeeeeeeeej, inte skola imorrn! jag är livrädd för magsjuka!

2009-02-24 @ 21:05:36
Postat av: Elinor

uuuuschifyyyyy ör magsjuka alltså.....



Tänkte bara meddela att du inte behöver leta upp drömtydarboken för min skull i alla fall. Min dröm lyckades på något sätt förverkliga sig, fråga mig inte hur, för det har jag inte förstått... Vem vet, kanske händer detsamma med din om några dagar, bli inte förvånad om så vore.



Krya på diiig.

2009-02-24 @ 21:14:59
URL: http://totalokej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker synd om dig tjejen,kryya på dig!!

2009-02-24 @ 21:33:01
Postat av: frjohansson

Kul att höra att du saknar mig Emmi, pussilipussnuss



WHAAAT? Det låter galet, fast nu när du säger det så är det samma här nästan. Det ÄR galet, vi drömmer samtidigt om ungefär samma sak och det typ händer?

Och tack!

2009-02-24 @ 21:33:23
URL: http://frjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha otippat, men det var var allafall Mia som tycker synd om dig ;) och saknar dig, get well!

2009-02-24 @ 21:34:29
Postat av: jag

Tack, jag kan behöva lite medlidande. :) Och jag saknar dig med, syns snart!

2009-02-24 @ 22:01:12
URL: http://frjohansson.blogg.se/
Postat av: Elinor

neeej....dig med?!?! Vadan detta?!?!?!?!?! This is kind of....scaaaary!

2009-02-24 @ 23:09:36
URL: http://totalokej.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah jo, jag saknar dig lite. men jag längtar inte efter magsjukan direkt... he he nervös

2009-02-25 @ 09:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0