Jag ska köpa vingar för pengarna

Idag ställde jag klockan på 10 för att jag skulle kunna vakna i tid, ta det lite lugnt först och sedan plugga. Men det visade sig att jag inte har den tiden, den tiden som jag inte hade förra helgen heller, eller helgen innan det.

Vill bara skriva en fin lista här på vad jag har de närmsta veckorna:
Samhälle redovisning - Genus
Idrott & Hälsa inlämning - Träningsprogram för 10 v
Psykosocialt arbete prov - Ledarskap
Psykologi hemprov
Engelska bok - "Desert flower"
Svenska bok - "Hemsöborna"
Retorik tal - Argumenterande tal
Idrott & Hälsa - Egen hel lektion
+ massa nationella

Jag har garanterat glömt något, inte omöjligt i den här massan och sedan tillkommer det säkerligen också.

Inatt och i morse vaknade jag flera gånger av att jag låg och spände benen sådär igen, benen och rumpan. Mamma säger att det kan ha med stress att göra - NO KIDDIN'?! Stressad? Jag?

Blir inte mycket till lov för mig i alla fall. Kanske liite mer sovmorgon ändå, värt.


/fröken johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0