The One and Only



KOLLAAAAAAAA! Min mamma hittade min bästa vän, från typ 6 års åldern upp till jag säger inte vilken ålder, i en av kartongerna uppe på vinden. Hon kom in i köket när jag satt vid skrivbordet och pluggade och sa
 
- Jag tror det är någon som vill flytta med dig till stan..

När jag vände mig om och såg till min förvåning att det var min hund, Charlie, som var i hennes famn blev svaret inget annat än något i stil med

- ÅÅÅH, JAJAJAJAAAAA! ÅÅH. Hajn skha fljytta ti stan mä meeeeehj. 

Sedan höll jag i honom resten av kvällen och idag har han och jag sovit en timme på soffan tillsammans. Han kan bli lite rädd eftersom han inte är van vid stadsmiljön och så.. från en kall kartong till brummande stan, vem som helst skulle ju bli rädd.

Jag får klappa honom lite extra.
/frjohansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0