Tre revolutioner - min undergång

Jag har nog aldrig i hela mitt långa liv känt mig så arg på ett skolarbete, så less och så ledsen. Jag har alltid gjort arbetena som man ska och alltid i rätt tid, kanske inte alla små glosförhör och dylikt, men idag är första gången jag överväger att inte lämna in ett stort arbete. Jag funderar på vad som händer om jag inte gör det. Inte av ren lathet utan jag kan helt enkelt inte. Min kunskap tar stopp här. Vid analysdelen av tre revolutioner. Sunkigt. 

Jag känner mig verkligen så hjälplös. Så värdelös rent utav. Imorgon innan 00.00 ska det in, det finns inte en chans i världen att jag hinner.

Nu vill jag helst åka hem till Offer igen, krypa ner under täcket och ligga där tills vårsolen bländar mina ögon. Ja, det är precis vad jag vill.

/frjohansson.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0