Tycker synd om mig själv

Mitt immunförsvar, som jag alltid skryter om hur bra det är, svek mig till sist och nu ligger jag här i min säng. Bedrövad om hur mycket jag kommer missa i skolan, bedrövad om hur mycket jag kommer spy, bedrövad om hur äckliga de närmsta dagarna kommer att bli.

Spy, plugg, spy, spy, plugg, äta, spy, plugg, tv och spy.

Det var länge sedan sist, men jäklar vad äckligt det är att spy. För er som inte fått paletten att falla än så är jag magsjuk, antagligen den snuskigaste sjukan som finns.

jkhgfj

Happ. Nu spydde jag för andra gången på 30 minuter. Bådar gott. Ska bli kul att se hur jag klarar bilresan hem, mamma och pappa kommer nämligen och hämtar mig om några timmar.

Jag rapporterar under dagen. Spyor: 2


/fröken johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0