Skön, skönare, tisdag

Kom ganska nyligen in från en timmes promenad i solskenet. فوق‌العاده، محشر ! Som man säger på persiska, tydligen. (Underbart)

Kamran var med och gjorde sitt jobb.



Lägg märke till att mina ben inte syns, för jag STÅR i snön. Alltså STÅÅÅÅR. Inte sitter, S-T-Å-Å-Å-Å-Å-Å-R. Jag hoppas att ni har förstått hur otroligt mycket snö det är här. För jag står ju faktiskt i snön på den här bilden, står.

Det var en härlig promenad som ganska fint avslutades med pizza, kaffe och äppelkaka. I'm lovin' it.

/frjohansson

Kommentarer
Postat av: Mamis

Tack för en härlig dag mysigt att få rå om dej.Extra tack till Wonna för att vi slapp äta upp all paj.Snygga bilder snygg brudar...........

2009-02-17 @ 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0