Galenskap, nivå 7

När jag kommer hem så ska jag leta fram mammas drömtydningsbok ur någon av de dammiga flyttkartongerna. Det är på tiden.

För någon natt sedan så drömde jag om en gammal hunk och det emotionella har nästan blommat upp som kylfläckarna på mina kinder i dessa 20 minus.
I drömmen var han lika trygg, rolig och mysig som jag minns honom. Hur är det möjligt? Är det möjligt? En dröm och sedan är man och sniffar på vad man var i för 2 år sedan?

Jag drömmer många helt sjuka drömmar ibland, men efter det här.. då har det bara blivit sjukare. Ungefär lika sjukt som när jag som yngre drömde om den då lite nyare Tjatte Anka och blev lika kär honom som jag var i killarna i skolan. Ja, jag menar i pluuuuural.

Definitivt helgens stora projekt: Spana efter drömtydarboken.

löveililöve.
/frökenjohansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, hehehe, läser din blogg.



Ville bara säga att EXAAAKT detsamma hände mig i förrgår natt!!! Tyckte det var helskumt, men så kommer du och drömmer samma sak, var värt att kommenteras liksom! Du skulle inte kunna skriva sen i bloggen vad du hittar för svar i Drömtydarboken, om du hittar den förstås. GOOD LUCK!

2009-02-12 @ 19:29:05
Postat av: Elinor

Var jag som skrev inlägget, informationen bara försvann, POFF!

2009-02-12 @ 19:29:49
URL: http://totalokej.blogg.se/
Postat av: Lisa

så ja, då ahr man hittat fröken johansson blogg också dååå! kanon! pusselipuss

2009-02-12 @ 21:17:23
URL: http://llandin.blogg.se/
Postat av: MissJ

Först - Elinor. Jag som tyckte att drömmen var galen, nu när jag vet att du varit med om samma sak gör det bara ännu mer galet!! Jag ska läsa den där boken, sen kommer jag med mer info.



Sen - Lisa. Åh, vad kul! Jag läser redan din vettu, puss

2009-02-14 @ 13:32:20
URL: http://frjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0