Arton-parton-laxsås



Sara Nässén, Östersund stod det i tidningarna idag under rubriken "18 år idag". Självklart befann sig de resterande i T5W-gänget på plats med massa kakor och en kladdkaka som vi pyntade med 13 ljus och lite röd gelé. Bra start på vecka numero siete!

EHT, eller elevhälsoteamet som de kallar sig, kom på återbesök i vår klass idag. Vi delade upp oss, tjejer för sig och killar för sig. Det var länge sedan jag kände i så hög grad att jag är tjej.

Ja, alltså jag vet ju att jag är tjej med tanke på kroppsliga delar och att veckans höjdpunkt är "Top Model". Men när vi delade upp klassen sådär så var jag verkligen en tjej. 

Efter besöket hade vi engelska och aldrig har jag eller någon annan skådat SPSPIT07 så lugn, så harmonisk, så f-a-n-tastisk. Jag såg runt, gapade och chockerades. Det var lika chockerande som att Karin idag bar blåa bågar till sin totalt gröna outfit.

Vecka 7, jag är redo.
/frjoh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bågarna var gröna, jag är helt säker!

2009-02-09 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0