Så får du små hål på din rygg

Enda sedan jag såg Jakob testa en fejkspikmatta i "Vakna med the voice" så har jag velat prova. Enda sedan han fick sitt gapflabb av alla spänningar som hade släppt så har jag velat få samma gapflabb. 

Nej, jag har faktiskt velat prova ännu längre men om sanningen ska fram så jag har aldrig vågat prova på en riktig spikmatta. Men nu finns den, mattan för mesar! And what do you know, när jag kom hem så kom det en med posten.

Jag var inte först på plats, först ville jag se pappa plågas lite på den. Hans gnällande var nästan lika roligt som när jag låtsades att jag skulle göra ett sånt där superboxningstrick som man sett på tv - man tar sats, greppar underarmen och hoppar på den liggande personen med armbågen först. Han blev lika rädd varje gång och jag skrattade lika mycket varje gång.



Och ja, det är nästan lika smärtsamt som det ser ut. Om ni kollar noga så gör jag faktiskt en liten 'tumme upp'.
 


Ryggen bränner, mattan rivs, man blir röd och får en massa små hål, men jag ska lätt upp på den där mattan igen! För jag är en hårding på en mesig fejkspikmatta. Vilken merit!

/frökenjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0