Fördelar VS Nackdelar

Jag är bra nog grym. Jag är så påhittig ibland. Smart, det är jag också. Ofta väldigt snäll. Ganska duktig på spexning. Jättebra humor, ni med kiss och bajshumor har också bra humor - grattis! 
Håller tummarna nu på att det kommer att uppskattas. MER INFO IMORGON.

Annars sitter jag och funderar på för- och nackdelar med att bo själv. Det finns mycket av båda.

Nackdelar:
- Ingen som städar, diskar, tvättar, lagar mat åt mig
- Ingen som bjuder på frukost på sängen
- Ingen som säger "Nejnej, du har redan ätit 7 kakor! Du får inga mer."
- Ingen som pantar mina burkar och flaskor
- Ingen som köper kläder som jag kan använda
- Ingen som viker toalett papperet fint tills jag kommer dit

Fördelar:
- Jag kan dricka direkt ur juiceförpackningen
- Jag får alla kakor och gobitar för mig själv
- Jag kan gå runt naken i nästan hela lägenheten
- Jag kan leka "Top Model"
- Jag kan ligga över hela soffan
- Jag kan rapa och fisa utan några synpunkter (om de inte kommer från mig själv dvs.)

Vinnaren är..... FÖRDELARNA! Stora gratulationer. Jag stannar här.

/frjoh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0