I WILL SURVIVE, HE-HEY

YEzZzzzz! Idag kan jag sitta, jag kan gå, jag kan äta, jag kan plugga, jag kan fisa och jag kan göra det helt ogenerat. Allt detta med bara ett litet, litet illamående i magen, men om man inte tänker på det så går allt som räkan på mackan. Fint.

Det betyder att imorgon blir dagen då jag ska springa runt på skolan och slicka på allt och alla. Nästan så att jag längtar.

Jag erkänner ändå att de senaste dygnen har varit ganska sköna, inte sköna som i skönt utan sköna som i lugnt och lugnt som i sovmorgonar, inget stressat morgonfix, lite plugg, mycket tv-tittande, ingen träning, mycke Offerdal och mycke samt härlig ompyssling vilket jag älskar.

Sedan att komma tillbaka till skolan två ganska lätta dagar och sedan gå på lov känns inte helt fel. Rättare sagt super-ofel. Eller snarare schönt.


Många sjukliga slick.
/frjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0