Rollin', rollin', rollin' to the kitchen

Jag åt resterna från gårdagens smörgåstårta OCH specialtårta á la Johansson-Elofsson. Jag åt de för 3 timmar sedan strax efter träningen och jag kan fortfarande inte röra mig - SÅ MÄTT.

Men det var gott, nästan olagligt gott. De goda tårtorna hämmar min rörelseförmåga.

Annars har jag tagit ledigt från alla skoluppgifterna för stunden och tänkte spendera ännu en timma framför tvn, framför Beck och hans monsterkoola team. Gunvald håller precis på att ragga, på Becks dotter tror jag - han kliver iiiin!

Nä. Jag ska pröva rulla mig av soffan, krypa till köket, eller eventuellt fortsätta rulla, för att hämta lite mer välbehövande vätska.


/frökenjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0