AIF AIF AI-EEEEEEEF

Vilket härligt gäng alltså, det går inte att ta miste på. Alsens brudar, sugarmamas. Alsens brudar, höstsäsongens lite utav wildcard. Chockerar publiken, motståndarlaget, tar poäng, så underskattade sen vårsäsongen.

Alsens brudar, tackar och bugar. Tack och bock, vi tar er med chock. Tack och nig, nu jävlar är det krig.

.........

Vissa har tvångstankar om att det måste rycka i handtaget 36 gånger eller släcka och tända lampan 86 gånger eller inte kan beställa något från menyn som kan kopplas med sifforna 2 eller fyra. Inte fyrarätters på kina, no-no.

Själv måste jag rimma minst två gånger till om jag rimmat en gång.
 

Jag är okej. Ändå.



 


Kommentarer
Postat av: Hedda

svar på svar.. hehe



Okej, vilken tur då, jag måste säga att jag saknar er lite nu. Härligt med träningslogg.

Kan behövas för oss, hehe

Hälsa alla ses om någon vecka!

2009-07-06 @ 22:31:31
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0