Alla består av minst 11,3 % skryt

Det här med att uppdatera ofta har lite utav slinkt ur mina oskyldiga händer. Jag har ganska fina händer faktiskt. Om någon skulle fråga mig om vad jag är nöjd med på min kropp så skulle jag säga mina händer. Små, söta, proportionella.

Funktionsdugliga. Kan både räcka fuck-you, göra rock n' roll, v for victory, tumme upp eller ner, peka på vad som helst och vänsterhanden är helt perfekt för att prydas med en förlovningsring. En dag.

Men i alla faaaaaall. Även om jag har helt makalösa händer, otroligt funktionella, så har uppdateringen glidit ur mitt grepp.

.....

Greppet är däremot hel kasst, men det är en annan sak. Skönhet före styrka. Fina händer före bra grepp. Det är ungefär som kvalitet före kvantitet.


Ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0