Det som absolut inte får hända

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

Vi är snart inne på 4:e veckan av sommarlovet, jag har varit ledig en och här sitter jag och är bara rastlös. Allt på O. Oduschad, otränad och har allmänt okul.

Jag är inte ens sugen på kubb. Eller att äta glass. WHAT'S HAPPENINGGGGGGG?

Igår satt jag till och med och skrev en lista på vad jag kunde göra som "Kolla på en ny mobil. Pyssla. Wallander. Köra moppe. " Vadå köra moppe liksom? Jag hade ingen heading point, utan jag skulle bara ta en tur hade jag tänkt..

Tur att Olivia kom och ställde upp för laget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör en to-do-before-I-die lista - och försök uppfylla några saker. Då har du något att göra kan jag lova!

2009-07-05 @ 20:20:32
Postat av: J

Haha, allt som börjar på O... Linas kvällsbok va;)?

2009-07-05 @ 21:25:51
URL: http://barasanningen.blogspot.com
Postat av: jagsjälver

Tack, vilket bra förslag! Visserligen befinner jag mig i antagligen Sveriges minsta by, men jag kan skriva upp typ.. ta ett dopp på 5 sekunder? ...



Självklart är det Linas kvällsbok. Bättre film.

2009-07-06 @ 11:05:00
URL: http://frjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0